חיפוש
חיפוש

האם מפיץ ריח משפיע על הלקוחות שלכם בעסק

הפצת ריח בבתי עסקים או בשם המקצועי – טכניקת שיווק חושי כבר מזמן ידועים בעולם ולא רק אצל אנשי השיווק והמכירות אלא כל בעלי עסק – חנויות בגדים והנעלה, משרדים ואפילו חנויות למוצרי חשמל ועוד משתמשים ונהנים

מהצלחת ההשפעה על אווירת עסק הן לעובדים והן ללקוחות.

 

איך הפצת ריח משפיעה על הלקוחות?

העניין הוא להנעים את חווית הלקוח בכל דרך, לעצב ולהתאים את האווירה לאופי העסק ובכך למשוך הצלחה גדולה יותר במכירות. לצד הפצת הריח חשובים גם פרמטרים נוספים כמו תאורה מתאימה, עיצוב החלל ואולי מוזיקת רקע.
חוץ מהאווירה הנעימה שנוצרת, הריח המופץ בחנות קושר את הלקוח וגורם לו לחזור שוב. תזכרו בעצמכם חולפים על פני אחת החנויות בקניון ומקבלים גל ריח מוכר, גל הריח ימשוך אותנו לחנות וההצלחה תגדל שוב.

 

האם יש מפיצי ריח ייעודיים לעסקים?

בוודאי, אודורה מפיצי ריח מציעים לכם בעלי העסקים מגוון מפיצי ריח – חשמליים, אוטומטים, אדים. במגוון גדלים ושטחי פיזור עליהם נרחיב בהמשך.
בנוסף מגוון של ריחות התואמים את סוג העסק כמו משרדים, חנויות, מרפאות, בתי מלון, קניונים, ספא, מכוני כושר, מפעלים, קליניקות ועוד ריחות. תוכלו למצוא גם מפיצי ריח יוקרתיים לעסקים וגם מפיצים בייתים לחדר, סלון, מטבח או אפילו מפיצים קטנים לרכב.

 

האם זה מוכח?

בעבר כבר הוכח שאדם ממוצע יכול להבחין בין 1000 ריחות שונים ועל הקשר הישיר בין הרחה ליצירת תגובה מסוימת בגוף שלנו, ריח חזק שנתפס כנעים יכול לעורר תגובות רגשיות ופיזיות – רעב, התעוררות, סקרנות ומתוך אלו גם חשק לקנות. איגוד השיווק האמריקני בדק ומצא כי ריח טוב בחלל העסק משאיר את הלקוח לזמן גדול יותר ב44 אחוזים מאשר בית עסק ללא ריח טוב.

 

עוד סיבה?

הזיכרון החושי שלנו, מעבר לאווירה והריח הטוב שגורמים לנו להישאר בחנות ריח חזק יכול להקשר לזיכרון שלנו ולהיחרט במוח לעד – לטובה ולרעה. כמו למשל ריח בושם של אנשים קרובים אליכם, או אפילו ריח חזק של פריחה שעולה בכל שנה. אם תיצרו זיכרון טוב של ריח העסק שלכם תרוויחו לקוחות חוזרים עקב הזיכרון החיובי שקושר אותם למקום.

 

מכשירי הפצת ריח

כפי שציינו קודם קיימים מגוון מכשירים לשימושים שונים. תוכלו למצוא מכשירי חשמליים ואוטומטים אשר יעשו עבורכם את כל העבודה על פי התוכנית שתבחרו ואתם רק תמלאו נוזל או סוללות כשנורת החיווי תתריע על כך. המפיצים משתנים על פי גודל השטח בו תרצו להפיץ ריח מחדר ארונות של 20 מטר רבוע ועד חדרי אשפה עם ריח חזק שיש לנטרל בגודל 1800 מ"ר. בנוסף נפח הנוזל משתנה בין שטחים אלו וגם הגודל הפיזי של המפיץ.

 

לסיכום

בחירת ריח נכונה יכולה לעשות פלאים להצלחת העסק שלכם, בדקו בעצמכם!

 

בושם

אולי יעניין אותך גם