חיפוש
חיפוש

האם בכל בית עסק צריך אפשרות לשליחויות מהיום והיום?

אולי מגיע לכם מזל טוב, אתם נכנסים לעולם השליחויות, ואולי אתם בכלל מחפשים להחליף חברת שליחויות כי איך נגיד את זה בלי להעליב: זה לא עבד. שליחויות הוא התחום הכי מתפתח שקיים בשנים האחרונות. אפילו מלפני הקורונה. בואו לגלות מה חשוב בחברת שליחויות וכל מה שכדאי לכם לשאול לפני!

 

עסקים וחברות שליחויות – בואו נבין

יש לכם עסק ואתם מתחילים שליחויות או שאתם עובדים עם חברת שליחויות אבל מתים להחליף, לפני שאתם חותמים על חוזה חשוב להקפיד, לשאול ולבדוק דברים חשובים שיכולים לחסוך ממכם הרבה כאבי ראש, תסכול ועצבים. שליחויות מהיום להיום הם אולי דבר שאתם משתוקקים לו, אבל האם זה תואם לעסק שלכם ולמוצרים שלו?
הקורונה גרמה לתחום השליחויות להתפתח ולצבור תאוצה גדולה מאוד אבל האם העסקים התאימו את עצמם לקצב הזה? האם כל החברות פועלות במקצועיות?

האם שעות פעילות שלכם תואמת?

ישנם עסקים שעובדים בשעות הפעילות המקובלות וישנם כאלה שדווקא הפוך. אם העסק שלכם יוצא דופן בשעות הפעילות שלו: עובד בסופי שבוע, עד שעות מאוחרות, מבטיח הספקה מהיום למחר – כל אלו פרמטרים חשובים שצריכים ללוות אתכם בתהליך הבחירה. אם אתם מצפים מכל חברה לענות על בקשות לא שגרתיות בשעות מאוחרות אתם הולכים להתאכזב ולכן אנחנו ממליצים לשים את הדברים על השולחן.

 

זמן הספקת המשלוח

בתחום הזה נהוג להבטיח ששליחות רגילה תתבצע תוך 5 שעות מהרגע שנלקחה מהמחסן ועד לדלתו של הלקוח. אם אתם צריכים שליחות דחופה יותר, חברות מבטיחים עד 3 וחצי שעות. שליחות בהולה קוראת עד שעה וחצי. כידוע לכם מצב הכבישים במדינה הוא מורכב ולא פשוט ולכן אנחנו מתייחסים לחברת ההובלה עם כבוד והבנה שתואמת את ההכרות שלנו עם הדרכים במדינת ישראל אבל גם יודעים מה אנחנו אמורים וצריכים לדרוש מחברת השליחויות.

*לחצו כאן כדי לקרוא על מצלמות אבטחה למחסני לוגיסטיקה.

 

מספר כלי הרכב שנמצאים בבעלות חברת השליחויות

חברות קטנות בדרך כלל לא יכולות לספק מגוון של פתרונות לשליחויות באופנים וזמנים שונים. אבל חברת שליחויות גדולה וותיקה מחזיקה לעצמה צי שלכם של כלי רכב מסוגים שונים: משאיות, אופנועים, רכבים רגילים ועוד. הם יודעים למצוא פתרון טוב לשליחות מורכבת ולצמצם ולפצות על נזקים מסוגים שונים. אם ברצונכם ללכת על בטוח, בחרו חברת שליחויות שיודעת לענות על הצרכים והבלת"מים הכרוכים בתחום השליחויות.

 

כבר רכשתם ביטוח תכולה?

ישנן חברות שלוקחות תוספת כספית בעבור ביטוח התכולה. היא מתומחרת בנפרד ובעלי העסקים משלמים אותה בדרך כלל. כמובן שיש חברות שלוקחות על עצמן וכוללות את הביטוח במחיר של המשלוח אבל בכל מקרה, שווה לבדוק את הדברים ולוודא שהתכולה אכן מבוטחת.

 

לסיכום

חברת שליחויות מעולה היא חברה שיודעת לתת מענה לעסקים מסוגים שונים ולכבות שריפות שונות באמצעות פתרונות מעולים. אתם בתוך בעלי עסקים צריכים מצד אחד לא לפחד לדרוש, אך מהצד השני לגלות הבנה ולבחון האם החברה מתאימה לאופי העסק שלכם טרם התחלתם לעבוד איתם.

סבל

 

אולי יעניין אותך גם