חיפוש
חיפוש

דברים שחייבים לדעת על ביטוח שיניים

על פי המחקרים שנעשו רק חמישה אחוזים מהאנשים לא זקוקים לטיפולי שיניים, כך שיש חשיבות רבה לדאוג לעצמנו בתחום הזה. שיניים הם הרי איבר חשוב בגופינו, דרכו אנו צורכים מזון וכשיש צורך לטפל בשיניים זה אזור עם שכואב לנו מאוד. כשסוף סוף הולכים לטפל בבעיה הרבה באים מגלים שזה כרוך בהוצאות גדולות עבור מי שאינו מבוטח, לכן מומלץ לרכוש ביטוח שיניים, אבל לפני שתעשו זאת, יש כמה דברים שאתם חייבים לדעת.

 

סוגי ביטוחי השיניים

הרבה חושבים כצעד ראשון זה למצוא רופא שיניים, ובאמת זה חשוב, ישנו רופא שיניים מומלץ בבת ים ועוד רבים אחרים שעושים עבודה מעולה, ששווה ללכת אליהם לקבלת טיפול ובדיקות, אך לפני כל דבר, ביטוח שיניים מתאים ואיכותי זה חייב להיות הדבר הקודם.

ישנם שני סוגי ביטוחי שיניים מרכזיים:

  • שימור – הביטוח הזה מכסה את הבדיקות שצריך לעשות מידי פעם, טיפולי שורש, עקירות, סתימות, צילומים, סילוק אבנית, עזרה ראשונה וגם פעולות כירורגיות ספציפיות.
  • משולב – זהו ביטוח שיניים משקם וגם מכסה עזרה בבעיות חניכיים, טיפול לילדים, שיניים תותבות, טיפולי שיקום וכתרים.

 

מה לא מכסה הביטוח

חשוב לדעת מלבד מה כן מכסה הביטוח גם מה הוא לא מכסה, בשביל לדעת איך להתנהל בסיטואציות השונות. טיפולי שיניים אסתטיים לדוגמא, כמו הלבנת שיניים או ציפוי חרסינה וגם החלפת כתרים, אלו טיפולים שאין להם הצדקה רפואית, לכן הם אינן מכוסים על יגי ביטוח שיניים שתרכשו.

 

חשוב לבדוק ברכישת פוליסה

לפני שתרכשו את פוליסת הביטוח יש כמה דברים חשובים שצריך לבדוק, בתחום הזה יש כמה פרמטרים עיקריים שצריך לשים אליהם לב

  • התאמה – דבר שחשוב מאוד לשים אליו לב, זה שהביטוח שיניים שאתם מתכוונים לרכוש מתאים עבור הצרכים שלכם, לא כל ביטוח יש לכל אחד צורך בו, כל ביטוח מכסה דברים קצת שונים, ובמעבר קל על מה שהפוליסה מכסה, תוכלו לראות אם יש התאמה.
  • בעיות חניכיים – אם אתם אנשים שסובלים מהרבה בעיות חוזרות בחניכיים, בקלות זה עלול להפוך למחלות לא נעימות וטיפולים מורכבים, ולכן מומלץ להתכוונן על ביטוח שיניים משקם שיתאים למה שאתם זקוקים לו.
  • רופא שיניים – כדאי לבדוק בפוליסת הביטוח מה ההסדר והתשלום שתצטרכו לשלם, אם אתם הולכים לרופא שיניים שאינו ברשימת ההסדר עם חברת הביטוח.

 

איך לחסוך בעלויות

אם תרכשו ביטוח שיניים קולקטיבי שנעשה דרך העבודה, או דרך ועד עובדים או דרך המעסיק, זה יוכל להוזיל לכם משמעותית את עלות הביטוח. מדובר בביטוח שיניים מקיף וזול ואם יש לכם את האפשרות זה יהיה מעולה, שווה לפחות לבדוק את האפשרות.

 

עכשיו תוכלו לבחור בנחת

עכשיו שיש לכם את כל הידע הבסיסי לגבי ביטוחי שיניים, אתם יכולים לעבור על ההצעות השונות מחברות הביטוח ולבחון את העניין עבור עצמכם, הבחירה עכשיו שיש לכם את המידע הנחוץ תעבור לכם בקלות ובנחת.

חיוך

 

אולי יעניין אותך גם