חיפוש
חיפוש

ביטוח מחלות קשות – איך תעשו השוואה ותשיגו את המחיר הטוב ביותר

רוב האנשים אשר עושים ביטוח בריאות פרטי, עושים גם ביטוח מחלות קשות, זאת מכיוון שמדובר בביטוח חשוב מאוד ולצערנו רבות הפעמים שהוא מנוצל. אי אפשר להפריד את הסיפור של מחלות קשות מחיינו, לא רק אנשים מבוגרים עלולים לחלות בהם, וצריך להיות מודעים ולכך ולעשות את ההתאמות מבחינת הביטוחים שיעזרו בהתמודדות הכלכלית. לכן אין בכלל ספק לצורך לעשות ביטוח למחלות קשות, עכשיו נשאר לכם לדעת איך תוכלו לעשות את ההשוואה ולמצוא את הביטוח המתאים עבורכם.

 

ביטוח למחלות קשות

מדובר בביטוח שונה מרוב הביטוחים שיש בשוק, מכיוון שהוא עובד על עיקרון של פיצוי, זהו ביטוח שלא מכסה או מחזיר כסף, הוא מעניק לבוטח סכום כספי גדול וחד פעמי. חברות הביטוח יצרו את סוג הביטוח הזה מתוך ההבנה שבזמן משבר, אנשים זקוקים לכסף מידי. הביטוח הזה נועד להעניק תמיכה עבור אנשים שהתבשר להם שחלו במחלה קשה, ולכן חשוב לדאוג שיהיה ביטוח כזה ולעשות השוואה ביטוח מחלות קשות בכדי לדעת לבחור.

 

לא רק עניין של גנטיקה

חשוב לדעת שלא מדובר רק במצבים שיש מחלות גנטיות במשפחה, הרבה אנשים עלולים לחלות במחלות קשות במהלך חייהם מכל מיני סיבות אחרות וגם בלי סיבה כלל. יש דברים שניתן לעשות כדי להפחית את הסיכוי, כמו אורח חיים בריא, בדיקות חוזרות, אך זה לא דבר שניתן לשלוט בו, לכן הדבר ההגיוני והחכם לעשות זה לדאוג לעשות ביטוח מחלות קשות שבמידה והנורא מכל יקרה, יהיה לכם משהו להישען עליו מעט.

 

מחירים שונים

הרבה פעמים כשתעשו השוואות, תגלו מהר מאוד שיש הבדלים בין המחירים של הפוליסות בין חברות הביטוח ומצבים שונים בין אדם לאדם. מחיר הפוליסות קשור לנתונים האישיים של אדם, במיוחד בביטוח אישי כמו זה, המחיר נקבע על סמך כל מיני פרמטרים אישיים של המבוטח, כמו מצב בריאותי, הרגלים וכדומה. בכדי להוזיל את פוליסת הביטוח שלכם, תוכלו לנסות לשפר את המצב הבריאותי שלכם, כמו להפסיק לעשן לדוגמא.

 

מה יכול להשפיע על מחיר הפוליסה

כאשר אתם רוכשים פוליסת ביטוח למחלות קשות, תראו שיש מספר גרומים המשפיעים על המחיר, ביניהם מצב של עודף או תת משקל, עשיית ספורט, גיל המבוטח, תחביבים מסוכנים, עישון, שתיית אלכוהול בכמות משמעותית, הימנעות מסמים, עבר של מחלות קשות או אירועים רפואיים קשים ועוד. בנוסף יש גורמים חיצוניים כמו עזרה מסוכני ביטוח, מבצעים של חברות הביטוח, צמצום של הפוליסה בהתאם למחיר וכדומה.

 

לסיכום

יש המון דברים שיכולים להשפיע על עלות הפוליסה למחלות קשות, חשוב להבין שהרבה מהדברים האלו לא קשורים לחברות עצמן אלא למצבכם הבריאותי והתנהלות חייכם. בכדי לעשות את ההשוואות תגלו שיש אתרים רבים עם כל המידע המקיף על כל פוליסה, תוכלו גם לתת את הפרטים של מצבכם האישי ולקבל בהתאמה הצעת מחיר לפוליסה ובכך למצוא את הפוליסה המתאימה לכם הרבה יותר בקלות משנדמה לכם.

מטבעות ושעון

 

אולי יעניין אותך גם