חיפוש

אפיקי השקעה חדשים ומעניינים בענף הנדל"ן המניב

במאמר זה נסקור שני נושאים שזכו להד תקשורתי רב, בשל החשיבות והתהודה שלהם. נתחיל את הדיון על מחסנים לוגיסטיים, שהופכים בהכרח את הפצת המוצרים להרבה יותר קלה. אפשרי לשלוח מהם את הסחורה לכל מרחבי תבל, בלי מאמץ כל שהוא, מה שנמצא כמאוד אפקטיבי להפחתת הוצאות כספיות וזמני המשלוח, ובתורו לחיסכון כספי. ובאשר לענף הנדל"ן המניב, המון משקיעים תרים חדשות לבקרים אחרי הזדמנויות של נדל"ן, בתור השקעה חלופית לאגרות חוב או למניות, בעוד הוא עשוי לספק את התשואות היציבות שכה מבוקשות, גם בעתות של חוסר וודאות כלכלית…

 

במה באה לידי ביטוי הקונסולידציה של מרכז לוגיסטיקה?

באמצעות מרלו"ג (מרכז לוגיסטיקה) תוכלו לנהל את המעקב אחרי המלאי שלכם. במידה ואין לכם מרכז ללוגיסטיקה, לא תוכלו לדעת בוודאות איזה מלאי יש לשלוח ואימתי, אבל למי שיש, הוא יוכל לעקוב בקלות אחרי כמה אחסון המלאי תופס, כמו גם כמה שטח אחסון יש לו.

השימוש במרכז לוגיסטיקה משמעו שלבית העסק יש שליטה מיטבית הרבה יותר על המלאי שלו, דבר שבתורו מאפשר לו להגביר את מחזור המלאי, אשר מאיץ את תהליכי משלוח המלאי ומוזיל הוצאות כספיות, משום שהמוצרים לא יתפסו יותר מדי מקום מההכרח.

באשר לקונסולידציה של מרכז ללוגיסטיקה, האחסנה תקל עליכם לאחד את המלאי שלכם, בעוד תאספו אותו, ותייצרו הכול במקום אחד, שיהווה את המקור להפצה שלכם. באם יש לכם כמה סניפים, מרכז הלוגיסטיקה יחסוך לכם מאמצים וזמן רב, מה שיתגלה כחיוני ביותר במידה ואתם מבצעים כמה משלוחים כל יום.

 

במה יסייע לכם נדל"ן מניב?

ישנן כמה דרכים שבהם יסייע לכם נדל"ן מניב. השקעה בנדל"ן מסחרי יכולה לספק לכם הכנסה על בסיס קבוע וגבוהה למדי, הרבה יותר מתשואה טיפוסית של אגרות חוב של מניות דיבידנד. הכנסה יציבה יכולה לספק הגנה מפני כל תנודתיות של השווקים הפיננסיים, בעוד הנדל"ן המסחרי, במבט היסטורי, ממש לא נע בסנכרון עם אגרות חוב או עם מניות.

בשביל משקיעים אשר חוששים מהדרך שבה האינפלציה יכולה להשפיע על תיק ההשקעות שלהם, טוב תעשו אם תבחרו באפשרות של גידור האינפלציה על ידי השקעה ישירה בנדל"ן מסחרי, שמאפשרת גידור אינפלציה פשוט נהדר מפני כל השפעה שלילית של האינפלציה. יודעי דבר מדווחים, כי בתרחיש של אינפלציה, יש להניח, כי משקיעי הנדל"ן המסחרי המניב יעמדו בה על פי ביצועים היסטוריים של קבוצת נכסים.

ונסיים עם ההיבט של הטבות במסים – כאשר משקיעים בנדל"ן מסחרי, שהוא בהחלט נדל"ן מניב, נהנים ממנעד רב של הטבות במסים. ניכויים שבאים לידי ביטוי כל מיני פריטים, פחת או הוצאות בגין ריביות שיכולות לדחות מסים על חלוקת מזומנים ולהגן עליהם. כמו למשל – תזרים מזומנים באופן קבוע ושוטף בדרך כלל יהיה נמוך מסך כל ההוצאות והפחת של הרביות, אשר מייצרות תשואות הזהות לאגרות חוב שפטורות ממסים.

בית ומטבעות

 

אולי יעניין אותך גם