חיפוש
חיפוש

איך לסחור בבורסה כמו מקצוענים ללא ידע מקדים

נמאס לכם לתת לכסף לשבת בחשבון הבנק? מחפשים אפיקי השקעה שונים על מנת למקסם את התשואה שניתן להפיק מהכסף שלכם? יש לנו פיתרון מצוין בשבילכם! כך תוכלו להתחיל את צעדיכם הראשונים בבורסה ללא ידע מקדים.

 

איפה הכי כדאי לסחור בבורסה ולמי?

משקיעים וסוחרים רבים המעוניינים להרוויח באמצעות שוק ההון בוחרים להשקיע בתהליך של מסחר בבורסה האמריקאית. הסיבה העיקרית לכך היא שרוב המניות של החברות המעניינות והגדולות בעולם נסחרות בבורסה הזאת. כך למשל, ניתן לסחור במניות של חברות ענק כמו אפל, גוגל וגם במניות של חברות קטנות יותר.

 

כיצד ניתן לסחור בוול סטריט ובבורסה האמריקאית?

ניתן לבצע פעילות בשוק האמריקאי באמצעות שלושה גופים שונים כמו בנקים, בתי השקעות בארץ וברוקרים.

 

מסחר בבורסה באמצעות הבנקים

בנק הינו דרך נפוצה ושכיחה להשקעה בבורסה האמריקאית אך יש לציין כי מדובר בדרך שאינה מומלצת בכלל. הסיבה העיקרית לכך היא גובה העמלות של הבנקים. מדובר בעמלות הגבוהות במאות אחוזים מהעמלות שניתן להשיג אצל הברוקרים. חיסרון נוסף אצל הבנקים מצוי במערכות שלהם – מדובר במערכות מסחר מסורבלות שההוראות בהן אינן מתבצעות בזמן אמת. כך למשל, עלול להיות עיכוב חריף בין הלחיצה על כפתור הקניה ועד לקניה בפועל. כל אלו הופכים את המסחר באמצעות הבנק לפחות כדאי.

 

מסחר באמצעות בתי השקעות בארץ

עבור מי שמעוניין לפצל את השקעה בין ארה"ב במקביל לאפשרות לשמור על פעילות גם בבורסה המקומית, השקעה בבורסה האמריקאית דרך בית השקעות הינה פתרון מצוין. בתי השקעות אלו מציעים עמלות נמוכות יותר מאשר הבנק בנוסף למערכות מסחר נוחות וידידותיות לשימוש המאפשרות ביצוע עסקאות מסביב לשעון.

 

מסיר בבורסה באמצעות ברוקרים

מדובר למעשה באפשרות המומלצת ביותר! בחירה בברוקר היא אפשרות מצוינת עבור מי שמעוניין לבצע פעילות חוזרת ונשנית בבורסה ובאופן תדיר. כמו כן, מדובר באפשרות מעולה עבור מי שמעוניין לסחור תחילה בחשבון קטן ועבור מי שרוצה לשלם כמה שפחות עבור הפעילות. הסיבה העיקרית לכך היא שברוקרים למעשה מציעים את אפשרויות המסחר הנמוכות ביותר ואף מחזיקים במערכות מתקדמות מאוד שיאפשרו לכם לפתוח חשבון התחלתי בסכום הנחשב לנמוך יחסית בשוק ( החל מ- 3000 דולר ).

 

סיכום

אם אתם מעוניינים להיכנס לעולם ההשקעות ושוק ההון אך חוששים מפאת חוסר ניסיון, אל חשש! כיום קיימות המון דרכים נגישות ומותאמות למשקיעים מתחילים בשוק ההון. זכרו כי הבורסה האמריקאית היא ענף נהדר להשקעה שעשוי להניב לכם תשואה גבוהה לאורך זמן. כמו כן, יש לזכור כי קיימות מספר דרכי השקעה שבהן ניתן להשקיע בבורסה. כך למשל, ניתן להשקיע באמצעות הבנקים, בתי השקעות מקומיים או באמצעות ברוקרים. באמצעות ברוקרים תוכלו למעשה לבצע את העסקאות המשלמות ביותר עקב עמלה נמוכה ביחס לשאר האלטרנטיבות. כל שדרוש לכם הוא לפתוח חשבון ולחפש את אפיק ההשקעה האידיאלי עבורכם.

נתונים

 

אולי יעניין אותך גם