איפה כדאי להשכיר משרד?

אדם שפתח עסק כלשהו, לרוב ירצה לשכור או לקנות חלל עבודה פיזי – שיאפשר לו לקיים פגישות עסקים שאינן דרך האינטרנט, ובעיקר ישמש את עובדי החברה כמקום בו הם יבלו את מרבית שעות היום שלהם.

האם כדאי יותר לקנות או לשכור משרד, ואיפה כדאי לעשות זאת? 

 

להשכיר משרד או לקנות?

זוהי שאלת השאלות בקרב בעלי העסקים. לכל צד יש את היתרונות והחסרונות שלו – קניית משרד היא יקרה הרבה יותר ומאפשרת פחות גמישות (במידה ורוצים להרחיב או להקטין את העסק), אך מאפשרת יציבות כלשהי ויכולה להיחשב כנכס מניב גם אם העסק נסגר.

לעומת זאת, משרדים להשכרה הם זולים יותר ומאפשרים גמישות רבה יותר להרחבת או צמצום העסק. הגמישות מתבטאת גם בכך שניתן לשכור משרד לתקופת זמן קצובה (מספר שנים, מספר חודשים, מספר ימים ואף מספר שעות) – כל אחד לפי הצרכים והנוחיות שלו. החיסרון בדרך זו היא חוסר יציבות מסוים.

 

מהם המיקומים המומלצים להשכיר בהם משרד?

אם החלטתם לשכור משרד, השאלה הבאה שאתם נדרשים לשאול את עצמכם היא היכן לשכור אותו. להחלטה זו יש מספר שיקולים שבעל העסק צריך לקחת בחשבון – האם המיקום מרכזי או לא (ובהתאם, האם יהיו לעובדים וללקוחות דרכים נגישות להגעה אליו), האם יש חניה צמודה, האם ישנן התניות מגבילות בהסכם השכירות, האם יש שירותים חיוניים באזור המשרד (כמו בנק למשל) ועוד.

 

תל אביב

כנראה שאין צורך לפרט מדוע תל אביב נמצאת בראש רשימה שכזאת. היא נחשבת למרכז הכלכלי, העסקי והתרבותי של ישראל – עיר ללא הפסקה. תל אביב היא ככל הנראה העיר שבה מרבית העסקים ירצו להתמקם, שכן היא מאוד נגישה ומרכזית, יש בה תנועת אנשים רבה בכל יום ויש בה הזדמנויות עסקיות רבות יותר.

עם זאת, לתל אביב יש גם מספר חסרונות – כאשר בין הבולטים שבהם ניתן לכלול מחסור חמור במקומות חנייה ושכירות יקרה מאוד.

 

פתח תקווה

יהיו שירימו גבה, אך פתח תקווה הולכת ומציבה את עצמה כאלטרנטיבה רצינית כמרכז עסקי וכלכלי – ובשנים האחרונות נפתחים יותר ויותר משרדים להשכרה בפתח תקווה. העיר נמצאת במרכז, במרחק נסיעה קצר מתל אביב, השכירות בה זולה יותר והנגישות אליה גבוהה (ואף תגדל יותר כאשר תסתיים בניית הרכבת הקלה, שתחבר את פתח תקווה לתל אביב ולערים אחרות במרכז).

בפתח תקווה יש פוטנציאל עסקי אדיר, שעסקים רבים כבר מממשים. המרכזים העסקיים נמצאים בעיקר באזור קריית אריה וקריית מטלון, שם כבר ממוקמים משרדים רבים.

אם אתם מעוניינים לפתוח משרד במיקום מרכזי ונגיש, עם אופציות התרחבות נוחות (ישנם משרדים רבים באזור), גמישות רבה ומבלי שתצטרכו להוציא הון עתק על שכירות מדי חודש – פתח תקווה היא העיר המומלצת עבורכם להקים בה את משרדכם החדש!

 

 

חדר ישיבות

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כסף דפים ומחשבון
החזרי מס
החזר מס באינטרנט

קבלת החזר מס בעבור שכירים לא חייב להיות תהליך ארוך ומייגע, וזאת בשל העובדה כי כיום ניתן לקבל החזר מס באמצעות האינטרנט. כיצד? להלן כל הפרטים. שכיר? יכול להיות שאתה

מטוס בשמיים
כללי
למה לא לוותר על ביטוח לרילוקיישן

אזרחים ישראלים רבים אשר שוהים ברילוקיישן במדינות בעולם נותרים המומים לאור המחירים הגבוהים של שירותי הרפואה אשר ניתנים בחו"ל. כיצד ניתן להימנע מכך? כל הפרטים במאמר הבא.   נוסעים לרילוקיישן?

מעוניינים ליצור איתנו קשר ?

בצאפארי – בלוג בנושא החזרי מס, משכנתאות, כלכלה וצרכנות חכמה תמיד זמינים לענות לכם על כל שאלה, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.