חיפוש
חיפוש

למה לא לוותר על ביטוח לרילוקיישן

אזרחים ישראלים רבים אשר שוהים ברילוקיישן במדינות בעולם נותרים המומים לאור המחירים הגבוהים של שירותי הרפואה אשר ניתנים בחו"ל. כיצד ניתן להימנע מכך? כל הפרטים במאמר הבא.
 

נוסעים לרילוקיישן? אל תשכחו לרכוש ביטוח בריאות

ישראלים רבים אשר שוהים בחו"ל במסגרת של רילוקיישן אינם מודעים לעובדה כי במידה והם יזדקקו לטיפול רפואי, הם צפויים לעמוד בפני "קנס" של עשרות אלפי שקלים, גם בעבור טיפולים פשוטים או ביקור רופא. למעשה, שירותי הרפואה בעולם הפכו לפרטיים וישנם מעט מאוד בתי חולים ממשלתיים, מה שגורם לכך שהמחירים בגין הליכים רפואיים יכולים לעלות החל מ 100$ רק לצורך פגישה עם רופא, וצפונה מכך לביצוע הליכים. מובילת הדירוג בכל התחום של מחירי הבריאות היא כמובן ארה"ב. בארה"ב, לאזרח אמריקאי כמו גם תייר אשר אין בידם ביטוח רפואי עלולים למצוא את עצמם עם חובות של עשרות אלפי דולרים, גם אם רק נשברה היד והם צריכים גבס. לכן, רכישה של ביטוח בריאות היא הכרחית, ומדובר בהשקעה כספית משתלמת ביותר אשר בעבורה תוכלו לדעת בוודאות כי גם במקרה וחלילה תיאלצו לקבל טיפול רפואי, יש מי שישלם זאת בעבורכם.
רופא וחולה

רכישת ביטוח בריאות – רק מחברה מקצועית

כאמור, אזרחים ישראלים רבים אינם מודעים למלוא זכיותיהם בכל הקשור לביטוח בריאות בחו"ל, כמו גם אינם מבינים את התעריפים הגבוהים מאוד של קבלת טיפול רפואי במדינות העולם, ובפרט אירופה וארה"ב. לכן, רכישה של ביטוח בריאות חייבת להתבצע רק ע"י חברה אשר מתמחה בנושא ויודעת להעניק את השוואת הביטוח הטובה ביותר, אשר מתאימה בדיוק לצרכים שלכם כמו גם לרקע הרפואי, במידה והוא ישנו. לצערנו, אנו עדים לעשרות שרלטנים אשר מוכרים ביטוח בריאות בזול, אולם מדובר בנורת אזהרה משמעותית ביותר וזאת לאור העובדה כי לאותם אנשים אין את הניסיון כמו גם את הקשר עם חברות הביטוח בחו"ל, ולכן אלו אשר רכשו את הביטוח מהם נותרים עם נזק עצום לכיס כמו גם עם עוגמת נפש רבה. לכן, אל תוותרו על רכישה של ביטוח מחברה מקצועית כמו Buena vida.
 

רכישת ביטוח בריאות – אל תוותר על הבריאות שלך

אם את/ה עומדים כעת בפני נסיעה לרילוקיישן – הדבר החשוב ביותר שתעשו בטרם אתם נוסעים הוא רכישה של ביטוח רילוקיישן, אשר ניתן לביצוע באופן קל ופשוט דרך חברת Buena vida. החברה, אשר מתמחה בהשוואת ביטוחי בריאות מהחברות המובילות בעולם מאפשרת לכם לקבל את הכיסוי הטוב ביותר אשר מותאם בדיוק לצרכים שלכם, כך שתוכלו לחסוך בזמן ומאמץ – אבל לא על הבריאות שלכם. על כן, מדובר בדרך הטובה ביותר לרכוש ביטוח בריאות בראש שקט ולדעת כי לכל צרה שלא תתרחש, יש מי שעומד כאן לשירותכם. קדימה, למה אתם מחכים?

אולי יעניין אותך גם