חיפוש

לא טסים בלי ביטוח נסיעות לחו"ל פספורטכארד

מתכננים לטוס לחו"ל בקרוב? מתלבטים לגבי איזו חברת ביטוח לבחור? אנחנו כאן עם כל הפרטים בכדי שתוכלו להגיע להחלטה הטובה ביותר בעבורכם.

עומדים לטוס לחו"ל בקרוב? להלן כמה דגשים חשובים

טיסה לחו"ל למטרות של בילוי או עבודה מצריכה רכישה של ביטוח נסיעות, וזאת לאור העובדה כי לצערנו ישנן אל מעט תקלות אשר עלולות להתרחש בדרך, כמו גם בעיות רפואיות. למעשה, חשוב לזכור כי אי רכישה של ביטוח נסיעות ראוי עלול להציב אתכם בפני בעיה ממשית, וזאת לאור העובדה כי במידה ותצטרכו לקבל טיפול רפואי או שמא אבדה לכם המזוודה, תאלצו  להתמודד עם הוצאה כספית לא מועטה כמו גם עוגמת נפש. על כן, בחירה של חברת ביטוח מובילה אשר תציע את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר היא בחירה לא פשוטה, וזאת לאור ריבוי החברות אשר עוסקות בתחום. יחד עם זאת, כיום חברת הביטוח המובילה בישראל היא ללא ספק חברת פספורטכארד, אשר מחוללת מהפכה של ממש בכל הקשור לתחום הביטוח, וביצוע התשלום.

פספורטכארד – מהפכה בעולם הביטוח

חברת פספורטכארד נחשבת כיום לחברה המובילה בארץ בתחום ביטוח הנסיעות, וזאת לאור העובדה כי מאז הקמתה שירתה בהצלחה אלפי לקוחות אשר זכו לקבל ביטוח נסיעות לחו"ל מקיף ומדויק לצרכים, כמו גם לרקע הבריאותי. בנוסף, פספורטכארד נחשבת לחברה מובילה בתחומה וזאת לאור המהפכה אשר חוללה בענף הביטוח הבירוקרטי והסבוך  – כרטיס נטען אשר ניתן לקבל אותו ישירות בשדה התעופה או עד הבית, ואשר מאפשר להטעין כספים באופן מידי אל הכרטיס ובכך לשלם בעבור טיפול רפואי או כל בעיה אחרת, באופן קל ופשוט. בנוסף, מאפשרת החברה כיסוי מורחב לאובדן של מזוודה, חדר מצב מיוחד בעבור מקרים ייחודים וכן אפשרות לקבלת פינוי מוסק. נציגי החברה, אשר מתמחים בתחום הביטוח מעניקים מעטפת אישית לכל אורך שהותכם בחו"ל, וזמינים לכל שאלה כמו גם פנייה בעת הצורך, כך שתוכלו להיות בטוחים כי בחרתם בחברה מובילה בתחומה אשר מעניקה שירות ברמה המקצועית הגבוהה ביותר בענף.

לא טסים בלי ביטוח נסיעות של חברת פספורטכארד לחו"ל

כאמור, ביטוח הנסיעות של חברת פספורטכארד נחשב לביטוח הנסיעות הטוב ביותר בישראל, וזאת לאור אין ספור המלצות כמו גם סקרי שביעות רצון אותה ביצעה החברה, וזאת במטרה לשפר את השירות ולהעניק את כלל הפרמטרים הדרושים לכם בעת הנסיעה לחו"ל. על כן, זכרו כי אם אתם מתכננים כעת נסיעה לחו"ל – הן למטרות עסקים או בילוי, חשוב לייצור קשר בהקדם עם החברה וזאת על מנת שתוכלו לטוס בראש שקט ולדעת כי בעת הצורך, יש מי שיעמוד לרשותכם. למידע נוסף לגבי ביטוח הנסיעות וקבלת פרטים, אנו מזמינים אתכם ליצור קשר במספר 072-3902143 או דרך האתר בכתובת https://www.instravel.co.il.

אולי יעניין אותך גם