חיפוש

המדינות החמות של השנה להשקעות נדל"ן

תוהה לעצמך מהן המדינות המובילות והחמות ביותר לביצוע השקעות נדל"ן? להלן המידע שעל כל משקיע לדעת לגבי המדינות החמות לביצוע השקעות נדל"ן.

מהן המדינות החמות של השנה להשקעות נדל"ן?

השקעות נדל"ן בחו"ל הפכו זה מכבר לאפיק ההשקעה המשתלם ביותר, זאת לאור תנאי המיסוי הנוחים כמו גם תנאי מימון נוחים מאוד אשר מאפשרים לכל משקיע אשר ברשותו סכום כסף נזיל לבצע השקעה באופן יעיל, מהיר ונוח אשר מעניק תמורה מיטבית לכסף. כיום, השקעות הנדל"ן החמות ביותר הן באירופה, וזאת משום שמדינות רבות באירופה מעודדות משקיעים לבצע השקעה באמצעות תמריצים בדמות מיסוי נמוך, מימון בנקאי כמו גם פוטנציאל תשואה אשר יכול להגיע במקרים רבים גם מעבר ל 9%. יתרה מכך, רוב תושבי אירופה אינם מתגוררים בדירות בבעלותם, אלא בתנאי שכירות, זאת כחלק ממדיניות רווחה של מדינות רבות באירופה אשר מאפשרות לקבל סבסוד כמעט מלא בעבור שכר דירה, מה שמהווה קרקע יציבה מאוד למשקיעים בכל הקשור לעקומת הביקוש. כיום, המדינות החמות ביותר באירופה להשקעה הן גרמניה, פורטוגל, ספרד, ואירלנד. גרמניה מובילה בדירוג כבר לא מעט שנים, וזאת לאור העובדה כי מדובר במעצמה כלכלית אשר אזרחיה עוברים בשנים האחרונות מהפכה מבחינת הדיור, בה יותר אזרחים מעוניינים לעבור להתגורר באזורי ביקוש במרכז המדינה וכתוצאה מכך נוצר מצב שבו הביקוש נותר גבוהה, אולם מחירי הדיור נותרים יציבים, כתוצאה ממדיניות ממשלת גרמניה אשר קובעת תנאי סף למכירה של נכסים והשכרתם.
עיר בגרמניה

השקעה בנדל"ן בגרמניה – המדינה החמה ביותר להשקעה באירופה

גרמניה כאמור ממוקמת באופן תדיר בחמשת המדינות המובילות לצורך השקעת נדל"ן, והיא מהווה פוטנציאל אדיר בעבור משקיעים ישראלים אשר מגלים התעניינות רבה בביצוע של השקעה ברכישה של נדל"ן בגרמניה. כפי שציינו, מחירי הדירות בגרמניה נוחים מאוד ומאפשרים למשקיעים, גם אם אין להם עבר מקדים בתחום להיכנס ולבצע השקעה בתנאים אופטימליים ובסיכון מינימלי. הסיבה לכך היא חברת נדל"ן גרמניה, אשר מהווה כיום את החברה המובילה בתחום וזאת לאור ניסיונה ארוך השנים בביצוע השקעות נדל"ן מוצלחות של משקיעים ישראלים, בליווי אנשי מפתח. החברה, מציעה תנאי מימון אשר מותאמים לתקציב לצורך רכישת נכס, וזאת לאור פיתוח של מודל ייחודי אשר מאפשר למשקיעים לאתר הזדמנויות חמות להשקעה בכל רחבי גרמניה, מתוך מאגרי מידע בלעדיים בהם מחזיקה החברה. על כן, תוכלו לקבל עסקה אשר מותאמת אישית לצרכים כמו גם לתקציב אשר תניב תשואה גבוהה לזמן ארוך, עם עלייה בערך הכנס. יתרה מכך, באמצעות חברת נדל"ן גרמניה תוכלו לקבל ליווי משפטי לכל אורך התהליך כך שיהיה להם רשת ביטחון יציבה אשר כוללת חברה מובילה בתחומה, עו"ד בקיא בתחום המקרקעין וכן מימון בנקאי. למידע נוסף, היכנסו לאתר בכתובת https://nadlan-germany.co.il.

אולי יעניין אותך גם